English
EN
Career Opportunities
Top


Back Office Agent


SCOPUL GENERAL AL POSTULUI: 

Contribuie la realizarea obiectivelor companiei prin desfasurarea de activitati de sprjinire a proceselor, atat in interiorul cat si in exteriorul organizatiei, conform ariei de competenta stabilite si a procedurilor interne.
Administrarea si cresterea portofoliului de clienti UCLFM 

CERINTELE POSTULUI 

Studii: Superioare 

Experienta profesionala: 

Cunostinte si abilitati profesionale tehnice: 

Cunostinte solide Word, Excel, Outlook, 

Limba engleza 

COMPETENTE

· Orientare catre client
· Capacitate de concentrare si lucru cu termenele limita
· Proactiv
· Gandire analitica
· Lucru in echipa
· Dinamic, sociabil, motivat de rezultate
· Capacitate de planificare si organizare

Descrierea jobului

Responsabilitati operationale specifice

- urmareste solicitarile de oferte si proceseaza calculatiile, atat pentru clientii noi, cat si pentru clientii existenti, in cel mai scurt timp.

-gestioneaza relatiia cu dealeri si proceseaza calculatiile care ii sunt solicitate de catre Sales Executives.
 
- solicita ofertele comerciale de la dealeri, necesare calculatiilor, si verifica discounturile, care trebuie sa fie conforme cu grilele agreate si a specificatiilor tehnice primite de la dealeri (configuratia, dotari standard, optionale etc.), acestea sa fie conforme cu solicitarile clientilor.

- contacteaza clientii/ dealerii pentru a solicita feed-back si pt eventuale clarificari referitoare la ofertele transmise.
 
- cunoaste temeinic conditiile contractuale si produsele de finantare, sistemele si aplicatiile specifice.

- verifica contractele procesate si astfel incat sa respecte oferta comerciala si aprobarea.

- primeste adresele/notificarile clientilor si trimite raspunsurile catre acestia, aprobate in prealabil de catre Directorul Vanzari.
 
- analizeaza oportunitatile/conditiie de prelungire a contractelor de chirie, ca urmare a solicitarilor clientilor.
 
- transmite lunar prin e-mail a facturilor electronice catre clientii existenti , acolo unde este cazul.

- acorda asistenta clientilor referitor la facturile de rata- explicatii, expediere, stornare, emitere, etc.

- relationeaza cu departamentul de collection – instiintari, debite restante, introducere BO 

- intocmeste diverse adrese referitoare la situatia contractuala – inchideri la termen, rezilieri, cazuri speciare etc) 

- Introduce in platforma CRM contractele active 

In cadrul unor limite rezonabile, pe baza capacitatilor personale si profesionale, angajatul poate sa indeplineasca si alte atributii legate de zona sa de activitate cerute de lege si/sau superiorul ierarhic sau functional

Responsabilitati generale:

· Se asigura de desfasurarea activitatii in conformitate cu normele BNR, cu normele si reglementarile interne ale companiei precum si cu legislatia in vigoare si de actualizarea reglementarilor specifice postului.

· Respecta si aplica sistemul de management al calitatii in cadrul activitatilor si proceselor in care este implicat, identifica si documenteaza neconformitatile aparute, efectueaza analize pentru determinarea cauzelor neconformitatilor, propune actiuni corective si preventive, urmareste realizarea actiunilor corective / preventive si stabileste eficacitatea lor, propune masuri si actiuni de imbunatatire in cadrul proceselor in care isi desfasoara activitatea;
 
· Respecta sistemele de control intern aferente activitatilor in care este implicat.
 
· Asigura evaluarea si prevenirea riscului operational prin aplicarea procedurilor in vigoare si asigura transmiterea la raportarilor specifice.

· Respecta cerintele si reglementarile privind securitatea si sanatatea in munca si cele pentru situatii de urgenta;

· In situatii de urgenta aplica planurile pentru situatiile de urgenta. 

· Asigura si garanteaza confidentialitatea informatiilor privind clientii companiei, tranzactiile acestora, normele si procedurile interne, precum si a informatiilor de resurse umane proprii sau ale altor angajati ai companiei 

· Intocmeste reglementari interne pentru procesele pe care le coordoneaza si colaboreaza cu reprezentantii celorlalte departamente in vederea elaborarii reglementarilor ce vizeaza procese intradepartamentale; 

Please do send your CV`s to the attention of: Ionel.ilie@hertz.ro




 
2018 Autotechnica Fleet Services SRL
All Rights Reserved.