Despre Hertz
Istoria companiei Hertz incepe in 1918, in SUA cand W.L. Jacobs a avut o idee revolutionara, acea de a infiinta primul birou de inchirieri auto din lume, in Chicago, SUA. A achizitionat si si-a repart propriile autoturisme, cele 12 modele second hand de la Ford, model T. De atunci compania a crescut si s-a extins rapid, devenind cea mai mare companie de inchirieri auto din lume si ramanand liderul de inchirieri auto de aproape un secol.
In 1961, Hertz si-a deschis primul birou in Atena, Grecia si in 1974 Autohellas ATEE a obtinut franciza Hertz pentru Grecia.
Autotechnica Fleet Services este franciza Hertz, detinuta de catre Autohellas ATEE, care a intrat pe piata din Romania in 2007 si la scurt timp a devenit un jucator important pe segmentul de inchirieri auto si leasing operational. Hertz Romania (Autotechnica Fleet Services) ofera servicii complete de inchirieri auto, pe termen scurt, lung, lunare sau servicii de leasing operational si fleet management. Flota din Romania este compus din 2500 autoturisme ce acopera o gama larga de modele si grupe de masini. Hertz Romania este una din companiile cele mai bine reprezentate la nivel national, fiind prezenta in 3 orase: Bucharest, Cluj- Napoca, Timișoara
Câteva cuvinte despre Autohellas
Autohellas este activă în sectorul auto din 1974 și este listată la Bursa de Valori din Atena din 1999. Este prima companie și cea mai mare din cadrul Grupului Th. Vassilakis, grup care activeaza, printre altele, în industria transportului aerian prin societatea AEGEAN, societate cotată la bursă
Principalii piloni pe care se bazează activitățile Grupului sunt:
- Închiriere de mașini (închiriere și leasing operațional)
- Activități internaționale (închiriere și leasing operațional și vânzări de mașini)
- Vânzări de mașini (Import/Distribuție/Vânzări cu amănuntul)
Deține cea mai mare flotă privată de vehicule, cu peste 44.000 de vehicule și peste 143 de puncte de vânzare în Grecia și în străinătate. Grupul oferă servicii integrate și inovatoare care răspund nevoilor fiecărui client în orice moment și continuă să inoveze, oferind mereu noi servicii.
Ca, companie specializată în furnizarea de servicii, Autohellas acordă o mare importanță resurselor sale umane, care numără acum peste 1.300 de persoane, resursa umana se află în centrul afacerii sale.
Vedeți o scurtă istorie cu cele mai importante repere din istoria Autohellas.
Viziune și valori
Valorile Autohellas își exprimă filozofia, reflectând caracterul său și reflectând cele mai bune elemente din lunga istoria a Grupului. Valorile Autohellas au avut, au și vor continua să aibă un rol central în realizarea viziunii companiei în Grecia și în străinătate.
- INTEGRITATE: Grupul Autohellas acționează cinstit, respectă nevoile clienților săi, oferă sfaturi, acceptă criticile constructive și recunoaște orice greșeli sau omisiuni. Cere cele mai înalte standarde etice și de calitate în serviciile pe care le oferă.
- RESPECT PENTRU OAMENI: oamenii noștri sunt forța motrica din spatele succesului Grupului. De-a lungul istoriei sale, Autohellas a fost întotdeauna mândră să își trateze personalul cu respect și demnitate.
- PERFORMANȚĂ ÎNALTĂ: Autohellas își propune întotdeauna să-și îmbunătățească performanța, analizându-și cu atenție rezultatele și asigurându-se că nu-și compromite niciodată integritatea și respectul față de oameni.
- MUNCĂ ÎN ECHIPĂ: Munca în echipă este o parte integrantă a culturii corporative a Grupului. Acesta este motivul pentru care Autohellas consideră că este important să împărtășim cunoștințele, ideile și experiențele între colegi pentru a consolida încrederea.
Responsabilitatea socială corporatista
Din prima zi în care a început să activeze pe piața din Grecia, în 1974, Grupul Autohellas a ales strategic să actioneze într-o manieră responsabilă și să își asume responsabilitatea pentru impactul potențial asupra tuturor părților afectate de operațiunile sale. În acest context, sunt întreprinse sistematic acțiuni care vizează:
- Funcționarea Grupului cu respect pentru mediu, pentru angajații, clienții și furnizorii săi, pentru comunitățile locale și autoritățile guvernamentale, precum și pentru cadrul legal și de reglementare aplicabil (atât la nivel național, cât și internațional)
- Creșterea turismului in Grecia
- Promovarea patrimoniului cultural al Greciei
- Sprijinirea și promovarea sportului
- Sprijinirea educației
- Sprijinirea grupurilor sociale vulnerabile